Zing
Grimm úr, a Kaszás, nap nap után szorgosan aratja az életeket. Monoton munkáját egy nap csengőszó szakítja félbe. Egy kislány áll az ajtóban, és a macskáját követeli vissza. A kislány mit sem sejt arról, hogy ő a következő Grimm úr listáján.