The Kiosk
Évek óta a kioszk tölti ki Olga életét. Napjai utazási magazinok olvasásával telnek, és távoli helyekről álmodozik. Egy nap egy véletlen esemény szó szerint a feje tetejére állítja, és elindítja egy váratlan utazásra.
"Olga évek óta egy kis bódéban dolgozik, ahol a napjai egyhangúan telnek: újságot, édességet és cigarettát ad el a hűséges vásárlóinak. Csakhogy az élete már kevésbé egyhangú. Az édességek iránti szeretete és a folytonos monotonitás miatt annyira kikerekedett, hogy már nem fér ki a bódé ajtaján. Szó szerint a kioszk foglya lett.
Hogy kiszakadjon szűkös világából, a szüneteiben Olga utazási magazinokba menekül. Távoli országokról, kalandokról és a bódé falain túli életről álmodozik. Ám ezek az álmok elérhetetlennek tűnnek – egészen addig, amíg egy abszurd esemény szó szerint ki nem repíti megszokott környezetéből.
A szavak nélkül mesélő „The Kiosk” egyszerre humoros és elgondolkodtató, amely a rutin fogságának érzését és a kitöréshez szükséges bátorságot járja körül. Kollázs- és akvarelltechnikát ötvöző, játékos animációs stílusával Anete Melece finom, mégis erőteljes üzenetet közvetít: néha elég egy apró lökés, hogy megtegyük az első lépést a szabadság felé."