Parting Gift
Egy héttel az egyetemre való beköltözése előtt Polly összebarátkozik egy hajléktalan férfival, aki egykor egy olyan helyi zenekarban játszott, amiért a lány rég elhunyt apja rajongott. Beszélgetéseiknek köszönhetően Polly új szemszögből tekinthet a múltjára.