Um Dia De Futebol Part 1
Az „Um dia de Futebol” egy dokumentumfilm, amely a Desportivo das Aves szurkolóinak, játékosainak és edzőinek élményeit örökíti meg a portugál kupa döntőjét megelőző 24 órában. Ez a történelmi alkalom koronázta bajnokká a kis klubot. A film a klub és a falu diadalának története - egy Dávid és Góliát történet - exkluzív felvételekkel a különböző mérkőzésekről és a meccs előtti pillanatokról.