Karácsonyi kutyabalhé 2. - A kölykök
Amikor a Karácsony szelleme titokzatos módon kezd eltűnni a világból, a játékos és csintalan Mikulás Kölykök – Hope, Jingle, Charity és Noble – versenyt futnak, hogy megmentsék a Karácsonyt.
Újabb karácsonyi Disney klasszikus született, a Karácsonyi kutyabalhé 2.: A Mikulás Kölykök, melynek főszereplői a vadonatúj kutyaalom valaha volt legaranyosabb kutyusai: Hope, Jingle, Charity és Noble. Amikor Télapóné Pineville-be utazik, a játékos Mikulás Kölykök meglapulnak a szánján. A csintalanságot új szintre emelve jókívánságokat kezdenek ajándékozni a pineville-i gyerekeknek, de valami nagyon félremegy, és a Karácsony szelleme elkezd eltűnni a világból. Ezúttal a Mikulás Kölyköknek Télapónéval összefogva meg kell menteniük a Karácsonyt.