Volt
Volt a legnagyobb hollywoodi show sztárja. A gond az, hogy azt hiszi, a show a valóság. Amikor véletlenül New Yorkba viszik, elhatározza, hogy kihozza magából elképesztő szuperképességeit, hogy legyőzze a gonoszt, és hazataláljon. Útközben Volt és vicces társai megtanulják, hogy egy hősnek nincs szüksége szupererőre.
Készüljünk a valaha volt legmancs-álatosabb kalandra! Volt a legnagyobb hollywoodi show sztárja. A gond az, hogy azt hiszi, a show a valóság. Amikor véletlenül New Yorkba viszik és elveszti műsorbeli társát és gazdáját, Pennyt, Volt akcióba lendül és elhatározza, hogy kihozza magából elképesztő szuperképességeit, hogy legyőzze a gonoszt, és hazataláljon. Éljük át Volt és társai rengeteg magaslati, halált megvető mutatványát, ahogy egy elképesztő utazásra és akciódús kalandra indulnak – melynek során Volt megtanulja, hogy egy hősnek nincs szüksége szupererőre.