Sound The Alarm
1995-ben egy norvég tudományos rakétát tévesen atomrakétaként azonosítottak orosz radarok. Borisz Jelcin elnöknek percek alatt kellett súlyos döntést hoznia. A film azt a kevéssé ismert eseményt vizsgálja, amely a világot a nukleáris háború szélére sodorta.