Digley and Dazey
Digley és Dazey legjobb barátok és egy építőcsapat tagjai, akik együtt építkeznek és megjavítgatják a javításra szoruló szerkezeteket.
Digley és Dazey legjobb barátok és egy építőcsapat tagjai, akik együtt építkeznek és megjavítgatják a javításra szoruló szerkezeteket. A csapat keményen dolgozik, és kreatívan oldják meg a kényes helyzeteket, miközben új dolgokat is tanulnak. Digley, a kotrógép a legkisebb a járművek közül, markolója aprócska, de bátorsága, intelligenciája és elszántsága annál nagyobb, és értékes tagja az építőcsapatnak. Dazey, a bontógolyó szeretetreméltóan heves és lelkes személyiség. Minden problémára az a megoldása, hogy a bontógolyóját használja, ami gyakran vezet kavarodáshoz, és az eredetinél is nagyobb bajt okoz, amit aztán a csapat többi tagjának kell megoldania.
Scout beleesik egy sárgödörbe. Vajon mit tesz Digley és az építőcsapat, hogy kihozza onnan?
Digley, Dazey és az építőcsapat többi tagja élénk és vidám színekkel kísérleteznek.
Ismerkedj meg a formákkal, és tanuld meg, mi hova illeszkedik Digley és barátai társaságában!
Az építőcsapat gyors gondolkodással és csapatmunkával megmenti öreg MacDonald farmját a pajtatűztől!
Digley és Dazey kimentik Oroszlánbébit a Banditabuszból, és visszaviszik a biztonságos állatkertbe!
Digley, Dazey és barátaik meg akarják építeni a tökéletes autómosót. Vajon sikerül nekik?
Néha egy dal a legjobb orvosság. Énekeld el a Betegségdalt Dazey-vel, hogy Digley meggyógyuljon!
Nézd meg ezt a különleges karácsonyi részt, ahol Digley és Dazey korcsolyázni mennek a barátaikkal!