Buster's Big Halloween Adventure
Halloween van Kerékvárosban. Buster alig várja, hogy jelmezbe bújjon az édességgyűjtéshez! Buster nagyon izgatott, mert unokahúgával, Bellával töltheti az ünnepet, aki azért jött, hogy megünnepelje élete első halloweenjét. Amikor a város féltve őrzött töklámpása és a nyalánkságokat tartalmazó tálja eltűnik, Bellán, Busterön és barátain a sor, hogy megmentsék a halloweent a nagy felvonulás előtt.