dokumentumfilmek, állatvilág/természet
A cápaszakértők első ízben próbálják meg feltárni a nagy fehér cápák azon képességét, amellyel a bőrsejtjeiket irányítva álcázni tudják magukat.
Képesek a cápák tetszés szerint változtatni a színüket, ezzel fokozva a vadászképességeiket? Neves cápabiológusok az úttörő kísérleteikkel választ adnak erre az evolúciós kérdésre. Dr. Ryan Johnson cápakutató és Gibbs Kuguru doktorjelölt remélik, hogy tudnak pigmentváltozásokat rögzíteni valós időben, és így megérthetik, miként manipulálják az óceánok csúcsragadozói a bőrsejtjeiket az álcázás érdekében.