Soy Luna
Luna rájön, hogy a szerelem idő és távolság ellenére is változtathat, amikor örökbefogadó szüleihez költözik Buenos Airesbe, Argentínába. Ahogy felnő, új tapasztalatokat szerez, amelyek közelebb hozhatják őt származásához. Meg fogja tanulni, hogy a szenvedély, a barátság és a szerelem segíthet a mindig is vágyott élet felé vezető úton maradni.