Bia
Bia egy szenvedélyes művész. Együtt lóg barátaival a Fundomon, a találkozóhelyen, ahol kreatív fiatalok csoportjai készítenek webes videókat. Ismét rátalál zene iránti szenvedélyére, legyőzi félelmeit. Biának különleges kapcsolata van testvérével, Helenával, aki évekkel korábban egy autó balesetben életét vesztette... vagyis mindenki ezt gondolja. Bia egy nagy szerelmi történetet él meg, azonban a múlt akadályokat gördít elé. A sorozat a zenéről, rejtélyről és a romantikáról szól.
A sorozat egy csoportnyi tinédzser történetét meséli el, akik megosztják és felfedezik képességeiket a Fundomban. Egy olyan helyen, ahol együtt lógnak, hogy szórakozzanak, alkossanak és kifejezzék művészi képességeiket egy szórakoztató és hétköznapi környezetben. Bia Urquiza, a főszereplő egy 16 éves lány hatalmas képzelőerővel és kreativitással. Bia rajzaival fejezi ki művészetét, amely a körülötte lévő valóságon alapul. Legjobb barátaival és új barátaival találkozik a Fundomban. Bia készen áll az új kalandokra, szerelmes lesz, megtanulja legyőzni az akadályokat és felfedezi annak fontosságát, hogy a lehető legjobban élvezze az életét, és hogy családjával és barátaival vegye körbe magát. Életének abban a szakaszában van, amikor mindenki szeretné megérteni, hogy ki is ő valójában és mit is akar pontosan. Bia és barátai énekelnek, táncolnak, videókat készítenek és együtt dolgoznak álmaik megvalósításán. A legnagyobb kihívás, hogy mindenki rájöjjön, hogy mit is akar valójában, és ha ezt már tudja, akkor meg is valósítsa álmát úgy, hogy közben a személyisége nem változik meg. Eltérően Laix filozófiájától, amikor egy olyan digitális világban élünk, ahol a tehetségek hajlandóak bármit megtenni a még több követő és a hírnév érdekében. Emiatt a Fundom csoport többször is csalódik, de mindig lábra állnak azon elv alapján, hogy a valódi siker megtalálni a boldogságot és saját magadat. A sorozat a zenéről, rejtélyről és romantikáról szól, melyek mind összefonódnak a közösségi hálózat ritmusával.
Ana zaklatottan gondolkozik a Biával történtekről. Paula meglátja Bia Victornak küldött üzenetét.
Ana ideges, amiért Biát kell tanítania. Jandino kihallgatja a Laix csapat beszélgetését a bosszúról.
Pietro megmutatja Daisy-nek Mara videóját és Daisy szabotázzsal vádolja meg Carmint.
Manuel megtudja, hogy Bia apja nem akarja, hogy randizzanak. Manuel és Bia döntést hoznak.
Bia és Manuel titokban tartják kapcsolatukat. Anának el kellene mondani az igazat Biának.
Carmin visszatér és Mara és Alex nem értik Marcos döntését. Bia és Manuel titokban randiznak.
Mara le akarja videózni Biát és Manuelt együtt. Marcos a Laix-nak akarja Giovannit.