Die Hard 3. - Az élet mindig drága
A New York-i John McClane nyomozó visszatér, és élete legrosszabb napja vár rá. Egy rafinált terrorista azzal fenyegetőzik, hogy a feje tetejére állítja a várost, ha nem teljesülnek a követelései. McClane és valószerűtlen hős társa az elfuserált bújócska közepén találja magát.
A szupersztár Bruce Willis a végletekig fokozza a megállás nélküli akciót és a nem sokon múló megmeneküléseket a Die Hard 3. részében, ahol az élet mindig drága! Az elcsigázott New York-i nyomozóra, John McClane-re, élete legrosszabb napja vár, amikor egy új gonosztevő a feje tetejére állítja Manhattan belvárosát, és további rombolással fenyegetőzik, ha nem teljesítik a követeléseit. A magukat szadista bújócska közepén találó McClane és valószerűtlen hős társa (Samuel L. Jackson) versenyt futnak az idővel, hogy megakadályozzák a még halálosabb zűrzavart.