akció és kaland, fantasy
Frodó és a Gyűrű Szövetségének többi tagja folytatja az Egy Gyűrű elpusztítását célzó küldetését, ezúttal külön utakon. Sorsukat két torony pecsételi meg: a vasudvardi Orthanc-torony, ahol Sarumán vár rájuk, és Sauron erődje Barad-dúrnál.