Mickey lakókocsija
Mickey és Donald egy Goofy vezette kocsi után kötött lakókocsiban utaznak. Goofy nem veszi észre, hogy az autója elhagyta az utánfutót, miközben egy hegyről lefelé haladnak.
Mickey egér, Donald és Goofy vakációjukra azt tervezik, hogy lakókocsijuk lesz a szórakozás és kikapcsolódás központja, de persze nem minden úgy alakul, ahogyan eltervezték. Hamarosan elszabadul a lakókocsi, de egy meredek hegyi út és egy száguldó gyorsvonat ellenére ismét találkoznak vele.