Fantázia
Walt Disney időtlen mesterműve a klasszikus zene és az innovatív animáció elképesztő keveréke. Ebben az újszerű, nyolc részletből álló alkotásban életre kel a zene, és a képek dalra fakadnak.
Walt Disney időtlen mesterműve a hang és a képi világ ünneplése, mely nyolc részletben egyesíti a klasszikus zenét kora leginnovatívabb animációjával. Láthatunk tündéreket, halakat, virágokat, gombákat és leveleket táncolni A diótörő zenéjére, megnézhetjük Mickey egeret A varázslótanonc ikonikus szerepében, együtt nevethetünk a vízilovak, elefántok aligátorok és struccok vidám balettjén Az órák táncában, és székünkbe kapaszkodva izgulhatunk, amikor a gonosz Csernabog nyughatatlan lelkeket idéz meg az Éj a Kopasz-hegyen zenéjére. Életre kel a zene, és dalra fakadnak a képek, ez a Fantázia izgalmas világa.