MEGMAGYARÁZHATATLAN: Paranormális bűnügyek
Nyolc megtörtént bűncselekmény, megdöbbentő paranormális szállal – szemtanúk beszámolóin, szakértőkkel készített interjúkon és újranyitott nyomozáson keresztül elmesélve. Minden egyes eset kapcsán, a gyötrelmes válaszkeresés közepette ugyanaz a pletyka sejlik fel: valami nem emberi történik.
Egy nashville-i halálos robbanás után ráirányul a figyelem a „gyíkemberek” történetére.
Letartóztatnak egy UFO-rajongót, aki állítólag választott tisztségviselőket akart megmérgezni.
Izgalmat kereső tinik sétálnak a Pope Lick vasúti hídon, hogy megpillantsák a gonosz Kecskeembert.
Egy túrázás tragédiába torkollik, amikor a hatéves Dennis Martin hirtelen eltűnik.