John and Carolyn: Love, Beauty and Loss
Szerelem, ambíció és örökség ütközik a média kereszttüzében John F. Kennedy Jr. és Carolyn Bessette '90-es évekbeli kapcsolatában, amely tragikus halállal végződik.