Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
A minisorozat John F. Kennedy Jr. és Carolyn Bessette tagadhatatlan vonzalmát, viharos románcát és nagy nyilvánosság előtt zajló házasságát mutatja be. Szerelmi történetüket egy egész nemzet kísérte figyelemmel.
Az FX „Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette” című minisorozata a 20. század egyik legikonikusabb párjának tagadhatatlan vonzalmát, viharos románcát és nagy nyilvánosság előtt zajló házasságát mutatja be. Ryan Murphy „Love Story” antológiájának első fejezetét Elizabeth Beller „Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy” című könyve ihlette. John Amerika hercege volt. Az ország szeme láttára vált kisfiúból mindenki által körülrajongott agglegénnyé és médiaszenzációvá. Carolyn pedig önmagában is igazi sztár volt: a szenvedélyesen független, egyedi stílusú nő eladóból a Calvin Klein vezetőjévé küzdötte fel magát, és Calvin bizalmasává vált. Ahogy John és Carolyn szerelme az egész ország szeme láttára bontakozott ki, a hatalmas hírnév és a médiafigyelem azzal fenyegetett, hogy szétszakítja őket. A sorozat egy olyan pár összetett és szívszorító útját követi végig, akiknek szerelme országos megszállottsággá vált.
Míg a sajtó a veszekedésükről cikkezik, John és Carolyn a nagy napjukra készülnek.