Alien: Föld
Amikor egy titokzatos űrhajó lezuhan a Földön, egy fiatal nő és egy szedett-vedett katonai alakulat súlyos következményekkel járó felfedezést tesznek: a bolygót érintő legnagyobb fenyegetéssel kerülnek szembe az Alien: Föld című sci-fi horrorsorozatban. Miközben a mentőcsapat tagjai túlélők után kutatnak a roncsok között, a legrosszabb rémálmaikat is túlszárnyaló, titokzatos ragadozó életformákkal találkoznak. A mentőcsapatnak a túlélésért kell küzdenie az új fenyegetés megjelenésével, a felfedezést követő cselekedeteik pedig örökre megváltoztathatják a Föld bolygót.