Elveszett lányok állomása
Az 1990-es évek végén a perpignani rendőrség fiatal nyomozóját, Flore Robint első esetéhez, egy különösen megrázó helyszínre riasztják. Az igaz történeten alapuló, lebilincselő nyomozás gyilkosságok hosszú sorának kezdőpontját jelöli, és egy könyörtelen nyomozásét, amely közel húsz éven át kísérti a nyomozót.
Az 1990-es évek végén és a 2000-es évek elején egy tinédzser lány eltűnt, három fiatal nőt pedig meggyilkoltak a perpignani vasútállomás környékén. Az áldozatok mindegyike barna hajú, csinos lány volt, mindannyian az egyenjogúság lelkes hívei. Az arcuk megjelent az újságokban, a helyszín pedig megkapta az „Elveszett lányok állomása” nevet. A fiatal nyomozó, Flore Robin épp azon a napon kezdi meg rendőri pályafutását, amikor rátalálnak az első holttestre. Nincs visszaút: össze kell fognia Franck Vidal századossal és annak tapasztalt mentorával, Félix Sabuesóval. Egy igaz történeten alapuló, az egész országot átszelő nyomozás bontakozik ki a következő húsz év alatt, ahogy a rendőrök a rejtélyes és kegyetlen gyilkosra vadásznak, miközben egy édesanya nem mond le a reményről, hogy élve találja meg a lányát.
Fiatal nő teste kerül elő Perpignanban. Kiderül, hogy az esetnek köze van egy korábbi eltűnéshez.
Flore-t bántalmazzák a csapaton belül, miközben felpörög a Palomyno utáni nyomozás.
Egy új eltűnés felkavarja a nyomozást, miközben az első számú gyanúsított, Palomyno börtönben van.
2000-ben egy profilozó érkezése megbonyolítja a már így is zsákutcába jutott nyomozást.
Flore szembesíti az elkövetőt, aki tizenhat év elteltével elismer két gyilkosságot.