Jégvarázs: A Broadway-musical
Éld át a jól ismert és közkedvelt történetet úgy, ahogyan még soha! A Jégvarázs: A Broadway-musical a Disney-től életre kelti a világhírű mesét a színpadon, tele varázslattal, zenével és lenyűgöző látvánnyal – káprázatos meglepetésekkel és elképesztő speciális effektekkel fűszerezve. A klasszikus közönségkedvenc dalok – köztük a ,,Mától mindörökké", a ,,Csak egy pici hó kell", vagy a ,,Legyen hó" – mellett tizenkét vadonatúj, kifejezetten a musicalhez írt dal is felcsendül.