Between Two Women
1957-ben a boldogtalan házasságban élő Ellen Hardy tízéves fiában, Victorban lel vigaszra. Miután elköltöznek, összebarátkozik Victor új tanárnőjével, aki elhivatottan támogatja a fiú művészi tehetségét.