Daredevil
A látását fiatalon elveszítő Matt Murdock nappal ügyvédként, az éj leszálltával pedig a szuperhős Fenegyerekként küzd az igazságtalanság ellen a Pokol Konyhájában, New York Cityben.
A Daredevil a nappal ügyvédként, éjszaka pedig igazságosztóként élő Matt Murdock történetét meséli el. Murdock, aki egy gyerekkori baleset következtében veszítette el a látását, kiélesedett érzékeit használja Fenegyerekként, és naplemente után New York utcáin küzd a bűnözés ellen. Erőfeszítéseit nem nézi jó szemmel Wilson Fisk – más néven a Vezér – és mások, akiknek érdekei ellentétesek Fenegyerekével. Bár Murdock nappali hivatása olyan embert láttat, aki hisz az igazságszolgáltatás rendszerében, alteregója nem ezt sugallja, hiszen saját kezébe veszi a törvényt, hogy a környéket védelmezze.