Titkok és életek: A Sozahdah nővérek
Egy nyers, valódi és meglepetésekkel teli valóságshow, amely tíz amerikai muszlim lánytestvér életét követi, akiknek hitét és kapcsolatait próbára teszi a kulturális elvárások, a karrierjük és a szerelem közti lavírozás Los Angelesben. A legfontosabb szabály, amire a Sozahdah nővérek esküdnek: „a család mindenek felett”. De mi lesz, amikor napvilágra kerülnek a nővérek által szentnek hitt titkok, és a tévéműsor, amelyről azt hitték, hogy összehozza őket, azzal fenyeget, hogy szétszakítja őket?