A szépség
Amikor nemzetközi szupermodellek kezdenek brutális és rejtélyes módon meghalni, két FBI-ügynök ered a tettesek nyomába. A nyomozás Párizson, Velencén, Rómán és New Yorkon át vezet, ahol egy, az emberiség jövőjét fenyegető összeesküvésre bukkannak.
Cooper Madsen és Jordan Bennett FBI-ügynökök egy párizsi divatbemutató incidense után nyomoznak.
Egy hátborzongató bűntény helyszíne Cooper-t és Jordan-t az olaszországi Velencébe szólítja.