A bokszringben elszenvedett agyvérzése után Maria csodával határos módon felépül. Az igazi harc azonban csak most kezdődik: miközben a Svéd Ökölvívó Szövetséggel, aggódó anyjával és rejtélyes akadályokkal küzd, a világ legjobb női bokszolója azért a jogáért is harcol, hogy újra versenyezhessen.