Het Leven is Vurrukkulluk
Az amszterdami Vondelparkban a két jóbarát, Mees és Boelie találkozik a magával ragadó Pandával, ami nem várt szenvedélyt vált ki belőlük. Eközben Etta és Ernst-Jan házasságát hűtlenség gyanúja terheli, máshol pedig a régi szerelmesek, Rosa és Kees újra felfedezik a szerelmet Amszterdam tavaszi virágzása közepette.