vígjáték, romantikus
Amikor egy anya karácsonyra újraegyesíti családját Suriname-ban, két testvér - az egyik Hollandiában él, a másik még mindig Suriname-ben - nehezen jön ki egymással, miután a pletyka szerint aranyat találtak apjuk földjén.