Explorer: Az Északi-sarkvidék vonzásában
Kísérlet a felfedezések történelmében lappangó egyik legnagyobb rejtély megoldására a legendás sarkvidéki felfedező, John Franklin elveszett sírjának felkutatásával.
1845-ben Sir John Franklin két hajóval és 129 emberrel indult el Angliából, hogy elsőként járja be az Északnyugati-átjárót, a világ tetején át vezető új kereskedelmi útvonalat. A hajók nyom nélkül eltűntek. Egy felfedezőkből álló csapat most az expedíció útvonalát követve próbálja megfejteni a rejtélyt, és megtalálni Franklin rég elveszett sírját.