Therapy
Ebben a pszichológiai thrillerben egy sikeres terapeuta világa a feje tetejére áll, amikor holtan találja egy páciensét a rendelőjében. Mivel ő lesz az első számú gyanúsított, a megtévesztés és árulás hálójában kell eligazodnia, hogy felfedje az igazságot és tisztázza a nevét, és a rejtély kibogozásához az emberi psziché mélyére kell merülnie.