Az utolsó igaz harcos
Squantót, a fiatal harcost elhurcolták szülőföldjéről és rabszolgává tették. Hatalmas nehézségekkel kell megküzdenie hazavezető útján. A szabadság iránti vágya vezeti, hogy mindent kockára tegyen a szabadulásért.
Egy amerikai indián hihetetlen próbákat áll ki ebben az akciódús történetben. Squantót, a fiatal harcost elhurcolták szülőföldjéről és rabszolgává tették. Hatalmas nehézségekkel kell megküzdenie hazavezető útján. A szabadság iránti vágya vezeti, hogy mindent kockára tegyen a szabadulásért. Dacolva a vadonnal, végül győzedelmeskedik, mint nagyszerű vezér. Valós történet egy férfi olthatatlan szomjáról a függetlenségért. AZ UTOLSÓ IGAZ HARCOS akciókban gazdag és legendás bátorsággal inspirál.