A vadon hívó szava
A vadon szava című nagy sikerű irodalmi klasszikus adaptációjában megelevenedik a történet Buckról, az érző szívű kutyáról és a férfiról (Harrison Ford), akiben meg kell tanulnia bízni. Buck élete fenekestül felfordul, amikor kirángatják kényelmes kaliforniai életéből, és egy levélkézbesítő kutyaszánfogat tagja lesz az alaszkai Yukon vidéken az 1890-es években.
A vadon szavának, Jack London nagy sikerű irodalmi klasszikusának adaptációjában megelevenedik a történet Buckról, az érző szívű kutyáról és John Thorntonról (Harrison Ford), a férfiról, akiben meg kell tanulnia bízni. Miután váratlanul kiszakítják kényelmes, napsütötte kaliforniabeli életéből, Buck egyszer csak az alaszkai Yukon vidék egzotikus vadonjában találja magát. Az 1890-es évek aranylázának kavalkádjában Buck csatlakozik egy levélkézbesítő kutyaszánfogathoz, és egykor kényelmes napjait felváltják a viszontagságok és a túlélésért folyó küzdelem. Buck sorsának újabb drámai fordulataként megismerkedik Thorntonnal, a magányos kalandorral, és nyilvánvaló, hogy életre szóló kalandban lesz részük. Az egyszerre zord és lenyűgöző vidéken járva ember és kutya egyaránt teljesen megváltozik. A vadon hívó szava az akciódús élőszereplős felvételek és a legmodernebb animáció különleges ötvözeteként lenyűgöző vizuális élményt nyújt, hála az élethű, valószerű érzelmeket mutató karaktereknek.