Nő előttem, nő utánam
Amikor a művész Colin felfedezi élete szerelmét, és menyasszonya, Vera egy másik férfihoz megy feleségül, Colin Amerikába és az álmos New England-i Hope faluba menekül, hogy művészetébe temetkezzen, és megnyugtassa megkínzott lelkivilágát.
A Nő előttem, nő utánam a bájos romantikus vígjáték Colin Firth, Heather Graham és Minnie Driver főszereplésével. Amikor a művész Colin (Firth) felfedezi élete szerelmét, és menyasszonya, Vera (Driver), egy szexi, kifinomult nőstény róka egy másik férfihoz megy feleségül, Colin Amerikába és az álmos New England-i Hope faluba menekül, hogy művészetébe temetkezzen, és megnyugtassa megkínzott lelkivilágát. Hamarosan egynél több vállon sírhat, amikor találkozik Mandyvel (Graham), egy gyönyörű szabad szellemmel, aki elragadja a szívét – mígnem Vera hirtelen felbukkan Colin életének legnagyobb meglepetésével. A Nő előttem, nő utánam egy elragadó és lebilincselő vígjáték arról, hogy akkor találjuk meg a boldogságot, amikor a legkevésbé számítunk rá.