Amikor nagymamájánál demenciát diagnosztizálnak, a gördeszkás Carrie McLaughlinnak ott kell hagynia a nagyváros aszfaltját, hogy elidegenült apja lovászfarmjára költözzön, Wyomingba. A farmon töltött napok során Carry különös barátságot köt egy vadlóval, Flickával, aki pont ugyanolyan magányos és boldogtalan, mint ő. Amikor Flickát elviszik, és az élete veszélybe kerül, Carrie mindent megtesz, hogy biztonságban hazahozza őt.