Swooni
Egy hőhullám idején hat ember élete keresztezi egymást egy szállodában. Egy házaspár megkérdőjelezi életük döntéseit, amikor megjelenik egy szerető. Egy a haldokló anyjától elhidegült szobalány úgy tesz, mintha egy afrikai menekült fiú a saját fia lenne. Sorsuk összefonódik, míg a megtisztító eső végül feloldozást hoz.