Haie: Monster Der Medien
E kivételes képsorok most egy új, másféle megközelítésből jelenítik meg ezeket az elképesztő tengerlakókat, hiszen ők már jóval a dinoszauruszok előtt itt voltak. A fehércápa, a pörölycápa vagy a cetcápa mind láthatók első kézből való élményt nyújtva.