Sam - Egy szász
Ez a Kelet-Németországban játszódó és Sam Meffire igaz történetén alapuló minisorozat végigköveti azt az utat, amit Sam tesz meg, hogy megtalálja azt a helyet, melyet otthonának nevezhet, miközben az elismertségért és az igazságért küzd. Az NDK első fekete zsarujából először médiasztár lesz, majd a német egyesítést követő években keresett bűnöző.
Fia születését követően Samnek döntenie kell, hogy a családot vagy a rendőrségi karriert választja.
Sam munkája továbbnöveli a feszültséget a családban, amely csúcspontját a fal leomlásával éri el.
Sam rátalál egy afrikai német közösségre, és szerelmes lesz. De az idillnek egy támadás vet véget.
A rendőrséghez visszatérve Samből médiasztár lesz, és áthelyezik egy különleges egységhez.
Sam egyre elégedetlenebb a rendőrség munkájával, ezért maga vadászik le egy neonáci vezért.
Nagy nyomás nehezedik Samre, ezért cégét bűnözésből finanszírozza, míg valaki meg nem hal.