Dopesick
A Dopesick azt vizsgálja, hogyan idézte elő egy vállalat az amerikai történelem legsúlyosabb drogjárványát, és elkalauzolja a nézőket Amerika ópiátfüggőséggel folytatott küzdelmének epicentrumába. Olyan hősök tűnnek fel, akik dacolva az akadályokkal, intenzív és izgalmas történések során próbálják legyőzni az országos válsághelyzetet okozó gyáva vállalati rendszert és szövetségeseiket.
A Dopesick azt vizsgálja, hogyan idézte elő egy vállalat az amerikai történelem legsúlyosabb drogjárványát. A sorozat elviszi a nézőket Amerika ópiátfüggőséggel folytatott küzdelmének epicentrumába, a nagy gyógyszergyárak igazgatótanácsának termeitől kezdve egy bajba jutott virginiai bányászközösségen át a Kábítószer-ellenes Hivatal (DEA) folyosóira. Olyan hősök tűnnek fel az intenzív és izgalmas történések során, akik dacolva minden eshetőséggel, le fogják győzni az országos válsághelyzet mögött álló gyáva vállalati erőket és szövetségeseiket. A limitált sorozatot Beth Macy New York Times bestseller könyve ihlette.