Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
A globális felmelegedés egyre veszélyesebb hatással van a világ egyik legszebb és legelszigeteltebb térségére. A film egy ENSZ-expedíciót követ Nepálba, ahol a gleccserek olvadása hatalmas, a morénagátak mögött felgyülemlő tavakat hoz létre – komoly fenyegetést jelentve a térség lakóira és környezetére.