Explorer: A tűz tava
Felfedezők csapata egy távoli, feltáratlan vulkán csúcsára próbál feljutni, hogy a kapott válaszokkal kiderítse, mikor és miért törnek ki a vulkánok.
2001-ben a műholdak felvételeket készítettek egy titokzatos „termikus anomáliáról” egy feltáratlan vulkánon, a Föld egyik legfélreesőbb zugában. A benne rejlő új nyomok segítségül szolgálhatnak a vulkánkitörések előrejelzéséhez szerte a világon. Ám a sziget annyira távoli, és a körülmények olyan szélsőségesek, hogy eddig még senki sem érte el a csúcsot, hogy megvizsgálja a tartalmát - egészen mostanáig.