There's No Place Like Home
A Sotheby’s 2010. december 10-én árverésre bocsátotta a sporttörténelem talán legfontosabb történelmi dokumentumát, James Naismith eredeti kosárlabda szabályait.
A Sotheby’s 2010. december 10-én árverésre bocsátotta a sporttörténelem talán legfontosabb történelmi dokumentumát, James Naismith eredeti kosárlabda szabályait. A Mindenütt jó, de legjobb otthon egy rajongó fanatikus erőfeszítéseiről szól, hogy árverésen megszerezze a korszakalkotó amerikai műtárgyat, és hazavigye a szabályokat a kansasi Lawrence-be, ahol Naismith több mint 40 évig edzősködött és tanított.