A tehetség
Az Octavia Spencert felvonultató, neves szereplőgárdával bíró, felemelő családi filmben az egyedülálló Frank (Chris Evans) boldogan neveli csodagyerek unokahúgát, Maryt (Mckenna Grace). Ám közös életükre fenyegetést jelent a nagymama (Lindsay Duncan), aki Maryt egy speciális iskolába akarja íratni.