Wild Relations
A dokumentumfilm a világ vadonjaiban élő állatok változatos társas életét tárja fel. Egy hatalmas tengerimadár-kolóniától az alaszkai grizzly medvék veszélyes udvarlásáig bemutatja, milyen összetett és lenyűgöző módokon szocializálódnak, párosodnak és maradnak életben ezek az állatok.