Kis tini hős
Kim Possible tipikus középiskolás lány, aki szabadidejében megmenti a világot a gonosztevőktől. Legjobb barátjával, Ron Stoppable-lel, háziállatával, egy Rufus nevű csupasz vakondpatkánnyal és webmester haverjukkal, Wade-del, aki egy speciális Kimmunicator eszközön keresztül fontos információkkal látja el őket, Kim a világ minden táján harcol az ősellenségek ellen. Aztán visszatér a családjához és a házi feladatához.