Penny On M.A.R.S.: Penny & Sebastian Special
Egy érzelmes utazás során újra átéljük Penny és Sebastian szerelmi történetét az első találkozástól kezdve a barátságon, zenén, problémákon és szerelmen keresztül egészen a végső, döbbenetes fordulatig.