Rocky Horror Picture Show
Kösd meg a harisnyakötődet és éld át újra az időcsavart, a gender-hajlító kultikus klasszikust! Amikor egy új pár (Barry Bostwick és Susan Sarandon) kocsija lerobban egy esős éjszakán, akkor bemennek Dr. Frank-N-Furter (Tim Curry) hátborzongató kastélyába. Ott olyan kalandban van részük, ami majd megrémít, megijeszt és feltölt, mint valaha!