Mamma Mia! Sose hagyjuk ABBA
Tíz évvel a Mamma Mia! óriási sikere után visszatérünk a varázslatos görög szigetre, Kalokairire ebben az új musicalben, mely szintén az ABBA dalaira épül. A várandós Sophie legnagyobb példaképe édesanyja, Donna, aki egyedül nevelte ôt fel. De hogy is alakult ez így? A film ide-oda ingázik az idôben, és megmutatja, hogy a múltbéli kapcsolatok miképp hatnak a jelenre.