My Dad's on Death Row
John Battaglia megszegte a feltételes szabadlábra helyezés szabályait, így hamarosan letartóztatják. Lányainál, Faith-nél és Liberty-nél tett utolsó látogatása tragédiába torkollik. A film ezt és más bűntetteket vizsgálja, láthatunk interjúkat gyilkosokkal, beszélgetéseket túlélőkkel és bepillanthatunk a texasi börtönökbe, lebilincselő felfedezést kínál valódi bűnesetekről és utóhatásaikról.