Csaó, Lizzie!
Lizzie (Hilary Duff) és barátai a sikeres érettségi után Rómába utaznak lazítani. Legnagyobb megdöbbenésükre Lizzie-t rendre összekeverik egy népszerű olasz popduó női sztárjával. Amikor a duó tagjai összevesznek, és elválnak útjaik, a csapat férfitagja, Paolo (Yani Gellman) rádumálja Lizzie-t, hogy helyettesítse egykori partnerét. Lizzie enged a csábításnak, és lassan popsztárrá változik. A váratlan karrierről persze a szülei is értesülnek és csapot-papot hátrahagyva felkerekednek Olaszországba, hogy jobb belátásra bírják a lányukat. Vajon sikerül nekik? Ha megnézed, megtudod!